ADMINISTRATION OF DORMITORIES AND CANTEENS AT WULS-SGGW
Nowoursynowska 161, 02-787 Warsaw, Poland
tel. 22 59-330-00, fax 22 59-330-03
e-mail: akademiki@sggw.pl
SUMMER 2018
People interested in accommodation in WULS-SGGW dormitories during summer (from July 2 to September 14) are requested to apply in writing from June 6 to June 19, 2018.
- Present dormitory inhabitants are requested to apply to Managers of dormitories they want to live in;
- WULS-SGGW students and other people not accommodated in dormitories are supposed to submit summer application to Administration (Limba dormitory, room 43 or 27).
NOTE: order of applications can affect a possibility of choosing rooms! We recommend submitting the application as soon as possible.
(application template summer 2018) – people who are not WULS-SGGW students can send scanned signed application by e-mail
Due to repairs and reservations for large organized groups, Adara, Bazyliszek, Dendryt, Eden (excluding RKM), Grand and Limba (floors I-II) dormitories will be excluded from accommodation.
Due to the above-described circumstances, accommodation options for people who are not WULS-SGGW students will be limited.
Because of the Parafiada event on the campus (1,5 thousand people), all WULS-SGGW students who are not intending to stay in the dormitories for summer should check-out till June 30, and other inhabitants (graduates, students from other universities, etc.) till June 29, 2018!!!
ASSIGNING PLACES IN WULS-SGGW DORMITORIES FOR CANDIDATES FOR THE NE ACADEMIC YEAR 2018/2019
Candidates for BSc/Eng/MSc study programs at WULS-SGGW – all full-time and part time programs, and part-time Veterinary Medicine, interested in accommodation in dormitories for 2018/2019 academic year, should – after being qualified for studies at WULS-SGGW – submit signed paper application for the dormitory place in the Administration Office (Limba dormitory) NOT LATER THAN from July 11 to August 14, 2018.
More information available at “Assigning places” -> “Dla kandydatów na studia”
UWAGA !!! PRZYZNAWANIE MIEJSC W AKADEMIKACH DLA OBECNYCH STUDENTÓW NA NASTĘPNY ROK AKADEMICKI (2018/19)
Elektroniczna rejestracja wniosków o miejsce w DS na rok akademicki 2018/19 z wykorzystaniem serwisu eHMS https://ehms.sggw.waw.pl (Wirtualny dziekanat) dla obecnych studentów SGGW będzie trwała od 01.06.2018 do 15.08.2018 !!!
Warunki konieczne umożliwiające wypełnienie elektronicznego formularza:
- wpisana w eHMS przez studenta Odległość od miejsca zameldowania do Uczelni w km,
- uregulowane wszystkie zobowiązania finansowe wobec Uczelni !!!
Zgodnie z Art. 185 ust. 1 Ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym “Pierwszeństwo w przyznaniu miejsca w domu studenckim uczelni publicznej przysługuje studentowi tej uczelni, któremu codzienny dojazd do uczelni uniemożliwiałby lub w znacznym stopniu utrudniał studiowanie i który znajduje się w trudnej sytuacji materialnej”. W przypadku większej liczby chętnych niż liczba dostępnych miejsc nie będą rozpatrywane wnioski osób, których odległość od miejsca zamieszkania do Uczelni wynosi mniej niż 50 km, chyba, że student udokumentuje, że czas dotarcia z domu do Uczelni najszybszym środkiem komunikacji przekracza 2,5 godziny.
Więcej informacji znajduje się w sekcji zakładki “Przyznawanie miejsc” -> “Dla obecnych studentów”.
Informujemy, że piątek 01.06.2018 (po Święcie Bożego Ciała) będzie w ADiSS dniem wolnym od pracy (Biura ZDS-ów i ADiSS będą nieczynne), który będzie odpracowany w sobotę 30 czerwca 2018.
ADiSS informuje, że po zakończeniu zakwaterowań na semestr letni pozostały jeszcze wolne miejsca, głównie pojedyncze w pokojach 3-osobowych. Studentów SGGW i innych uczelni, zainteresowanych zamieszkaniem do końca semestru (29.06.2018) zapraszamy w dniach roboczych, w godz. 9-15.
ADiSS informuje, że od 01.10.2017 obowiązują nowe stawki opłat za zakwaterowanie w domach studenckich SGGW (szczegóły w sekcji “Ceny”).
Nadmieniamy, że ceny miejsc nie zmieniały się praktycznie od roku 2008. W związku z rosnącymi kosztami utrzymania akademików, spowodowanych czynnikami zewnętrznymi tj. wzrostem cen mediów (prąd, ogrzewanie, woda i ścieki), wzrostem płacy minimalnej, skutkujących wzrostem cen większości usług oraz wzrostem cen towarów, regulacja była konieczna pomimo innych działań maksymalizujących przychody i ograniczających koszty.
WAŻNE – Prorektor ds. Dydaktyki SGGW zatwierdził zasady ubiegania się o miejsce parkingowe przy akademikach!
Wysokość opłat parkingowych na parkingu podziemnym SGGW – stawki obowiązujące od 01.10.2016
Informujemy, że spośród złożonych w terminie (tj. do 04.10.2017) wniosków – zgodnie z obowiązującymi Zasadami przyznawania studentom SGGW miejsc postojowych – zostały przyznane miejsca postojowe na parkingach naziemnych przy akademikach, tym studentom, którzy złożyli poprawnie wypełnione wnioski i nie mieli żadnych upomnień dyscyplinarnych oraz opóźnień w płatnościach za akademik oraz tym, którzy mieli sumarycznie za wszystkie płatności opóźnienia nie większe niż 14 dni łącznie w całym roku akademickim 2016/2017.
UWAGA: w celu wykupienia abonamentu 50 zł/m-c dla studenta SGGW-mieszkańca domów studenckich przy ul. Nowoursynowskiej 161, należy zgłosić się osobiście do siedziby Straży Akademickiej SGGW w budynku nr 11 na Starym Kampusie (tzw. lewa podkówka – tam gdzie jest Bank).
With reference to numerous questions ADiSS inform that there is no possibilities accommodation for students of other universities in this academic year.
Informujemy, że w dniu 30.06.2015 Zarządzeniem Nr 39 Rektora SGGW został wprowadzony znowelizowany Regulamin domu studenckiego Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Pełna treść w dziale “Regulaminy”
UWAGA: rezerwacja miejsc w pokojach gościnnych na czas zjazdów, przez studentów studiów niestacjonarnych SGGW – WYŁĄCZNIE pod numerem telefonu 22 593-30-02 dwudziestego dnia każdego miesiąca (lub najbliższego dnia roboczego następującego po 20-tym) na miesiąc następny.
Do dokonania rezerwacji wymagane jest podanie nr albumu (znajduje się on m.in. na legitymacji studenckiej oraz w Wirtualnym Dziekanacie)!
WAŻNE: każda osoba dzwoniąca może dokonać jednej rezerwacji!!!
ADiSS informuje, że od 01.05.2014 usługi sprzątania domów studenckich w Warszawie świadczyć będzie nowa firma. Wychodząc na przeciw oczekiwaniom wielu mieszkańców zmieniamy również zasady sprzątania – oprócz korytarzy, klatek schodowych i pomieszczeń ogólnoużytkowych teraz będą sprzątane także łazienki i przedpokoje w segmentach studenckich. Szczegółowe harmonogramy sprzątania w poszczególnych akademikach zostaną opublikowane w gablotach przy recepcji.
UWAGA: powyższe zmiany nie zwalniają mieszkańców z obowiązku dbania o czystość i rozliczenia się ze stanu pokoju/segmentu przy wykwaterowaniu!
W związku z przejęciem dużego zakresu sprzątania przez firmę sprzątającą, a tym samym wzrostem kosztów sprzątania zaprzestajemy wydawania środków czystości dla mieszkańców, a więc preparaty potrzebne do utrzymania czystości w pokoju mieszkalnym mieszkańcy kupują we własnym zakresie.
UWAGA mieszkańcy akademików!
Od 01.02.2014 wszedł w życie nowy system gospodarowania odpadami w dzielnicach Ursynów i Wilanów. Wobec powyższego wszyscy mieszkańcy są zobowiązani do segregowania śmieci!
Śmieci należy rozdzielać do 3 rodzajów worków/pojemników:
DO ZIELONEGO WORKA/POJEMNIKA:
WYRZUCAMY: butelki i słoiki szklane po napojach i żywności; butelki po napojach alkoholowych; szklane butelki po sokach, szklane opakowania po kosmetykach.
NIE WYRZUCAMY: porcelany i ceramiki, doniczek, żarówek, lamp neonowych, fluorescencyjnych i rtęciowych, reflektorów, szkła stołowego, okularowego, żaroodpornego, ekranów i lamp telewizyjnych, luster, szyb samochodowych i okiennych.
DO CZERWONEGO WORKA/POJEMNIKA:
WRZUCAMY: papier, tekturę (puste, zgniecione opakowania po sokach), plastik (puste, zgniecione butelki po napojach), metal i puszki po napojach oraz zużyte art. biurowe (długopisy, linijki, zszywacze, segregatory itp.)
NIE WRZUCAMY: tłustego i zabrudzonego papieru, kalki, papieru termicznego i faksowego, tapet, odpadów higienicznych, opakowań z jakąkolwiek zawartością, butelek po olejach spożywczych i samochodowych, styropianu, gumy, puszek po farbach czy bateriach, opakowań po aerozolach, sprzętu AGD i RTV.
DO CZARNEGO WORKA/POJEMNIKA
WRZUCAMY WSZYSTKO TO, CZEGO NIE MOŻEMY WRZUCIĆ DO POJEMNIKÓW CZERWONEGO
I ZIELONEGO:
WYRZUCAMY: odpadki spożywcze (fusy po kawie i herbacie, resztki owoców i warzyw) zabrudzony np. tłuszczem papier, zabrudzone opakowania plastikowe, porcelanę, zabawki, opakowania po dezodorantach, styropian opakowaniowy, gumę, artykuły higieniczne, potłuczone szyby, śmieci uliczne.
NIE WYRZUCAMY: odpadów niebezpiecznych (leków, farb, olejów i ich opakowań, opakowań po środkach ochrony roślin), zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego (żarówek, lamp, świetlówek, baterii i akumulatorów, zużytych tuszy i tonerów, komputerów), odpadów wielkogabarytowych.
UWAGA: kosze obecnie znajdujące się w pokojach/przedpokojach należy traktować jako kosze CZARNE (na odpadki niepodlegające segregacji), natomiast kosze ZIELONE I CZERWONE na wszystkie frakcje segregowane będą ustawione w kuchniach ogólnoużytkowych (w akademikach 4-piętrowych) i na korytarzu przy wyjściach do wind (w DS “Limba”).
PROSIMY O PRZESTRZEGANIE ZASAD SEGREGACJI. Jeżeli śmieci nie będą przez mieszkańców segregowane lub będą wyrzucane do niewłaściwych pojemników wówczas zostaniemy obciążeni karami i wyższymi stawkami opłat za ich wywóz, co spowoduje wzrost cen miejsc w akademikach!!!
Prosimy o ZGNIATANIE przed wyrzuceniem do pojemników WSZYSTKICH OPAKOWAŃ plastikowych, kartonowych i papierowych – dzięki temu zajmują dużo mniej miejsca i ich wywóz będzie tańszy. Bądźmy proekologiczni i dbajmy o środowisko! (a przy okazji o pieniądze własne lub rodziców, którzy za akademik płacą 🙂 )
Zgodnie z nowym Regulaminem przyznawania miejsc i rozliczania zakwaterowań w domach studenckich SGGW, od dnia 25.02.2013 nie ma obowiązku dokumentowania dochodów w rodzinie studenta przy ubieganiu się o przyznanie miejsca w akademiku
UWAGA: ADiSS nie odpowiada na emaile anonimowe – prosimy podawać imię, nazwisko, wydział studiów oraz nr albumu. Z uwagi na ogromną ilość codziennych obowiązków nie odpowiadamy również na emaile, na które odpowiedź znajduje się na stronach internetowych SGGW
W okresie wakacyjnym (od ok. 1 lipca do ok. 15 września każdego roku) oferujemy możliwość korzystania z miejsc w akademikach nie zajętych przez studentów – informacje dodatkowe: tel. 22 59-330-04
Od 01.10.2008 za nieterminowe wpłaty naliczane są odsetki karne.Zaleganie z opłatami jest również podstawą do pozbawienia prawa do miejsca w akademiku a także uniemożliwia złożenie wniosku o miejsce na następny rok akademicki.
Uprzedzamy, że w przypadku uporczywych dłużników Uczelnia występuje na drogę sądowej egzekucji zadłużenia.
PRZYPOMINAMY, ŻE DATĄ WPŁATY JEST MOMENT ZAKSIĘGOWANIA PIENIĘDZY NA KONCIE SGGW, a nie dzień samej wpłaty.