WYSŁANIE WNIOSKU O MIEJSCE W DS Z WYKORZYSTANIEM SERWISU eHMS
UWAGA: studenci studiujący na kilku kierunkach mogą wysłać wniosek z kierunku DOWOLNIE wybranego (jeżeli spełnia on opisane poniżej warunki czyli np. nie jest to ostatni semestr studiów). Prosimy jednakże dokonywać PRZEMYŚLANYCH wyborów, ponieważ student otrzyma miejsce z puli Wydziału, z którego wysłał wniosek i TYLKO TAK będzie mógł dokonać rezerwacji. Przykład: student studiuje na Leśnictwie i Ogrodnictwie – jeżeli wyśle wniosek z toku Leśnictwo, to otrzyma miejsce w DS „Feniks” a nie w DS „Bazyliszek”.
1) Wnioski można wysyłać TYLKO w terminie 01.06.2013 – 15.08.2013!!!
2) Wnioski mogą wysyłać TYLKO studenci studiów dziennych i wieczorowych (bez wieczorowej Technologii Drewna)!!!
3) Wnioski mogą wysyłać TYLKO studenci ze statusami: IT, EN, P, S, V, W, M, N
4) Warunkowo wnioski mogą wysyłać również studenci ze statusami: U, UZ, OP, ON, OX, A1, SZ – pod warunkiem, że od 01.10.2013 status taki zmieni się na któryś z pkt 3 (przy próbie wysłania wniosku pojawi się komunikat informujący o konieczności weryfikacji sytuacji studenta)
5) Wniosków NIE MOGĄ wysyłać osoby ze statusami: A, E, R, X, K, Y, D (przy próbie wysłania wniosku pojawi się komunikat)
6) Wniosków NIE MOGĄ wysyłać studenci aktualnie będący na ostatnim roku studiów, chyba, że jest to ostatni rok studiów licencjackich a dany student od 01.10.2013 podejmie studia magisterskie
7) Wniosków NIE MOGĄ wysyłać studenci mający jakiekolwiek zaległości w płatnościach na dzień składania wniosku (przy próbie wysłania wniosku pojawi się komunikat)
8) Wniosków NIE MOGĄ wysyłać studenci nie posiadający w HMS informacji o odległości od miejsca zamieszkania do Uczelni (przy próbie wysłania wniosku pojawi się komunikat)
Zgodnie z Regulaminem przyznawania miejsc i rozliczania zakwaterowań w domach studenckich Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie chodzi o odległość od miejsca stałego zamieszkania, mierzoną najkrótszym połączeniem wzdłuż istniejącej sieci dróg publicznych do SGGW (Warszawa, ul. Nowoursynowska 166),
Precyzyjne obliczenie odległości umożliwiają mapy dostępne w internecie.
Polecamy http://mapa.targeo.pl (WAŻNE: należy wybrać opcję trasy „krótka”)
9) Wniosków NIE MOGĄ wysyłać studenci posiadający rezerwacje miejsc w akademiku anulowane administracyjnie! Anulowane administracyjnie są wszystkie rezerwacje osób, które dokonały rezerwacji a następnie nie zakwaterowały się i nie zrezygnowały z zajętego miejsca lub nie poinformowały o rezygnacji ADISS (uniemożliwiając tym samym wykorzystanie miejsca w czasie kwaterowania zasadniczego przez swoich kolegów i koleżanki).
W celu odblokowania możliwości wysłania wniosku należy zgłosić się osobiście do ADiSS
10) Studentki i studenci, zainteresowani ubieganiem się o miejsca dla dziecka zobowiązani są przed wysłaniem formularza zgłosić się do ADiSS (Limba, pok. 27 lub 32)
Celem wysłania wniosku, należy – po uregulowaniu wszystkich kwestii formalnych, o których mowa powyżej (opłaty, odległość, itd.) – zalogować się do swojego konta w Wirtualnym dziekanacie (eHMS) a następnie przejść do okna formularza w ścieżce Akademiki —> Wniosek o DS i po upewnieniu się, że wyświetlane dane są poprawne należy zaznaczyć opcję wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu ubiegania się o otrzymanie miejsca w domu studenckim i użyć przycisku „Wyślij wniosek„
POMYŚLNE WYSŁANIE WNIOSKU JEST POTWIERDZANE KOMUNIKATEM 🙂